logo banner
Algemeen
Software 
Registratie         
Hoe kunt u ons bereiken?

Een e-mail naar onze helpdesk help@oudeveldhuis.nl werkt het snelst. Wij hebben een zeer goede helpdesk en normaliter heeft u dan ook zeer snel antwoord! Enkele reacties van klanten:
  • Dank voor je supersnelle antwoord!
  • En de service is inderdaad altijd top! Daar kunnen velen nog wat van leren.
  • Ik vind jullie top. hartelijk dank voor de altijd snelle en prettige beantwoording van vragen. Dat is dus service van het juiste niveau.
  • Hartelijk dank voor de hulp bij het installeren van Storec Mobiel, ik ben nog niet zo lang klant maar ben erg tevreden over het product en over de service van de helpdesk.
  • Jullie hebben een prachtbedrijf.
  • Ik ben altijd erg snel, fijn en goed geholpen sinds ik bij jullie mijn recepten laat digitaal opslaan.
  • Bedankt voor de snelle reactie. Het probleem is opgelost!!
  • Hartstikke bedankt voor de hulp en de snelle respons.
  • Dank voor je snelle antwoord. Het werkt weer.
  • Dank je! Dat is lekker snel.
  • Kijk, daar heb ik wat aan. Veel dank!
  • Fantastisch! Dank je wel.
  • Dank voor het (pijl)snelle antwoord!
  • as always: veel dank weer. Je snelheid van reageren wordt door weinigen evenaard – super!
  • Mijn hartelijk voor je zeer snelle reactie.
  • Dank voor de zeer snelle service weer! Hulde!
  • Na de door ons voor onze klanten opgestelde bewerkersovereenkomst voor het gebruik van Storec: 'Ik ben erg blij dat er van jullie uit aandacht is voor deze problematiek, mijn AIS leverancier kan hier nog veel van leren'.
  • Duidelijk. Bedankt voor je snelle reactie.
  • Bedankt voor je snelle reactie op de mail van vanmorgen!
  • Bedankt voor de snelle reactie! De helppagina was zeer duidelijk, het is dan ook in 1 keer gelukt. Nogmaals bedankt voor de service!
  • Bedankt voor de snelle reactie!
  • Dank! Fijn dat u altijd zo snel reageert.
  • Wat een snelle reactie. Dank.
  • Dank voor je mail. Alles is weer om door een ringetje te halen.
  • FIJN! Werkt lekker samen zo! Storec bevalt prima.
  • Dank! Lekker snel gegaan.
  • Als ik jullie ergens een cijfer kon geven, was dat een 10.
  • Dat is snel! Mijn collega vertelde al dat jullie supersnel reageren, ze heeft niet overdreven, echt fantastisch!
  • Heel goed! En enorm bedankt voor je snelle acties! Hartelijke groet
  • Juist met Storec zijn we flexibel om elkaar te helpen.
  • Ik ben helemaal content. Zeer veel dank!
  • Omdat jullie altijd bijzonder snel reageren vermoed ik dat er iets niet goed is gegaan met mijn e-mails. (en dat klopte: de mails waren niet aangekomen..)
  • Hartelijk dank voor je reactie. De aanpassing heeft geholpen. TOP! Nu maar hopen dat ze bij ... goede voornemens hebben om hun dienstverlening zoals die van jullie te maken……
  • Bedankt voor je snelle en heldere uitleg!
  • Wauw, dat is snel, bedankt!
  • Hoe kan ik Storec Mobiel aanvragen? Opdat ik thuis op m’n iPad recepten kan nakijken. Ik hoor namelijk zeer positieve berichten hierover
  • Super dat dit soort zaken zo snel gerealiseerd kunnen worden. Mijn complimenten!
  • Duidelijk. Hartelijk dank voor de snelle reactie!
  • Dank voor uw snelle reactie
  • Dag, Het is gelukt! Hartelijk dank.
  • Duidelijk, dank voor u snelle antwoord.
  • Hartstikke fijn, dank voor je snelle hulp!
  • Dank voor het snelle antwoord!
  • Dank voor je snelle reactie.
  • Complimenten over de duidelijke en eenvoudige werkwijze/aanwijzingen om Storec te kunnen gaan gebruiken met Pharmacom!!
  • Storec Mobiel: wat een vooruitgang!!!!!! Ik voel me vrij als een vogel!! werkt supersnel en goed. Ik was vandaag ziek thuis en maakte me zorgen om de recepten, ECHT SUPER!!!!
  • Ik ben langer bezig met mijn mailtje op te stellen dan dat jij nodig hebt om het probleem op te lossen! Hartelijk dank!
  • Bedankt voor je deskundig commentaar. Inmiddels heb ik de AIS-leverancier kunnen overtuigen dat het bij hen zat, en ze hebben de zaak ook al gefixed.
  • Fantastisch! Bedankt voor je snelle reactie!
  • Geniaal idee, had ik zelf op moeten komen :-). Dank!
  • Bedankt voor je inderdaad snelle reactie
  • Mooi werk.Ik heb het net getest en het werkt!!!
  • Dank voor je uitleg. Ik ga ermee aan de slag en zal de online documentatie doorbladeren. Het is helder beschreven allemaal. Daar kunnen ze bij ... nog veel van leren.
  • Storec bevalt ons goed en daarnaast is jullie ondersteuning, zoals ook nu, altijd top! Bedankt voor de info, is duidelijk.
  • DANK! voor de altijd weer razendsnelle service!
  • Hartelijk dank voor de goede snelle service!
  • Top ik ga me er in verdiepen! Dank voor de snelle reactie.
  • Thx. Storec is top en promoot ik nog steeds!
  • Ik verbaas mij erover HOE snel jullie zijn. Ik had er eerst een hard hoofd in omdat ik jullie niet kan bellen, maar dit is geweldig!
  • Jullie zijn echt gruwelijk snel, da's echt een verademing!
  • En wederom uitgeroepen tot de beste helpdesk van het jaar. Meteen weten wat er aan de hand is en de oplossing is daar! Thanks guys!!!!!
  • Bedankt voor de supersnelle reactie.
  • Het is gelukt! Bedankt voor de snelle reactie.
  • Dank voor je snelle reactie. Je uitleg is duidelijk
  • Super, het is gelukt. Bedankt voor de snelle reactie!
  • Bedankt voor de snelle reakties. De informatie is heel duidelijk en ik ga er mee experimenteren. Ik vind het een super uitkomst!
  • Prima samenwerking wederom
  • Bedankt voor de moeite!
  • Dat is prima hoor, in ieder geval hartelijk dank voor alle informatie!
  • Nogmaals bedankt voor alle hulp!
  • Dank je wel voor je snelle antwoord en voor je snelle implementatie op je site! Helaas duren implementaties bij grotere (AIS) leveranciers een stuk langer of gebeuren helemaal niet … Korte lijnen en kleine organisaties, daar heb je wat aan !
  • Het is op deze manier meer dan opgelost. Waarvoor mijn dank.
  • ...
© 2007-2017 Oude Veldhuis Automatisering VOF